joi, 10 decembrie 2009

Un vomitiv


"Nu cred ca Basescu a lovit copilul ci cred ca doar l-a impins. Greseala sa a fost ca nu a negat imediat. A fost un pic ca in cazul lui Bill Clinton, in chestiunea cu sexul oral... Apropo, stiu din surse sigure ca lui Basescu i-a fost oferita o caseta cu Mircea Geoana primind un sex oral si a refuzat sa-l foloseasca impotriva lui. Este un om cinstit, credeti-ma".

Fraza îi aparţine lui Horia Roman Patapievici (da!), directorul Institutului Cultural Român (da!), şi este extrasă dintr-un interviu acordat ziarului spaniol Lavanguardia. Eu am preluat-o de pe Hotnews.ro, site care care a şi închis secţiunea de comentarii pentru articol (îmi pot închipui ce mizerii s-au putut posta pe un asemenea subiect, oribil în sine).

Am o singură întrebare : ce drac dinăuntrul tău te poate impinge să declari aşa ceva, când eşti un om inteligent şi educat (mă rog, educat până la proba contrarie, care tocmai a fost produsă) ? Restul, vorba lui Nae Caranfil, e tacere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro