miercuri, 16 decembrie 2009

Cum se blocheaza metroul


‘Să ziceţi mersi că Bucureştiul nu s-a blocat total în urma ninsorii. De exemplu, metroul a circulat fără probleme.’ Nu e o glumă. E, aproximativ, declaraţia lui Silviu Prigoană, dată aseara în emisiunea Oanei Stancu şi a lui Adrian Ursu. Eu zic că e mai bună decât propunerea lui Chiliman de împuşcare a criminalilor cu cauciucuri de vară. Mai ales că tot Prigoană ne-a mai lovit o dată la sentiment, explicându-ne cum pierde el bani de pe urma contractelor de deszăpezire. După o enumerare de tip Pristanda a cheltuielilor pricinuite de munca în folosul bucureştenilor, tot ce-am înţeles a fost că deputatul pedelist consideră pierdere neamortizarea utilajelor încă din primul an. Bună optică, nu ? De aia a şi ajuns acolo unde este.
Eu, pe de altă parte, mă întreb cum ar arăta o primărie care să nu producă pierderi afaceriştilor ca Prigoană, dar nu dublând valoarea contractului, ci, pur şi simplu neîncredinţându-l lor ? De fapt, cum ar arăta oraşul cu pricina ?


Ştiţi la ce concluzie am ajuns ? S-ar bloca metroul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro