sâmbătă, 12 decembrie 2009

Concurs cu premii



Daca nu stiati deja, va dau o informatie complet lipsita de valoare: in Parlamentul Romaniei exista un grup al independentilor, adica vreo douazeci de cetateni (uninominali!) care-au fost dependenti de PSD si, dupa lupte ca-n Kosovo, s-au eliberat de tirania hrebenciuca si s-au reorientat spre occidentalul Basescu. Seful acestor kosovari este generalul cu fata si limbaj de plutonier Gabriel Oprea, celebru nu numai pentru afacerile cu pamantul patriei(nu tot, doar o halca mare din Ilfov), ci si datorita faptului c-a reusit sa fie decorat si avansat si cand a fost desemnat ministru de interne, si cand a demisionat, dupa cateva zile.
De ce va spun asta? Fiindca susnumitul general s-a intalnit astazi cu alt demis celebru, Emil Boc, pentru a studia impreuna cele mai potrivite pozitii strategice din care sa ataci ciolanul- pardon, pentru a gasi un guvern competent, care sa scoata tara din criza. Dupa discutia asta de inalt patriotism Boc ne spune ca s-a vorbit despre principii, nu despre persoane. Dau 2 lei (e criza!!) celui care poate sa raspunda la urmatoarele intrebari:
1.Despre ce principii poti sa discuti cu Gabriel Oprea?
2.Poti sa discuti cu Gabriel Oprea? Intreb pentru ca l-am vazut la televizor de cateva ori si n-am inteles decat blkmdbbgdcvmk, si apoi cnblkdbbdg. Omul n-are vocale in dotare, credeti-ma.
3.Boc vorbeste si cu altcineva decat cu televizorul?

Grabiti-va cu raspunsurile! Cei doi lei ai mei pot fi ai vostri!

7 comentarii:

  1. Io când aud dă premii nu mă pot abţine să nu particip. Aşa că i-auzi, ia! respunsurile mele:

    1. Nu ştiu ce să spun...
    2. Cu generalii nu să discută, să execută! (P.S.: blkmdbbgdcvmk şi cnblkdbbdg sunt parole militare secrete. Ce-ai fi vrut, să vorbească în clar de faţă cu toată lumea? Aşa vorbesc toţi militarii în public).
    3. Desigur, Emil Boc nu vorbeşte numai cu televizorul. Vorbeşte şi cu radioul, dar ascultătorii de radio sunt mult mai puţini, deci acolo e auzit ceva mai rar.

    Când vin să iau premiul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspuns gresit! Emil Boc nu vorbeste cu radioul, pentru ca n-are, fiind el baiat sarac. Radiouri au numai mogulii, si, cum fratii Paunescu nu sunt moguli, rezulta inca o data ca Boc n-are radio.

    Cand era mic, mai vorbea cu gastele in timp ce le plimba. Acum, nu mai plimba decat ursul, iar cu ursul nu vorbeste, fiindca a vazut ce a patit Geoana.

    Deci: banii n-au fost castigati! Puteti fi voi cei fericiti. Hai, ca puteti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa faceţi voi toţi, ăştia cu premiile! Să documentează omu', să zbate, dă răspunsurile... dăgeaba!

    Lasă că vine dom' Jenăral la enterne şi vă învaţă minte să mai promiteţi şi să nu daţi!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Generalul o sa vina la Cultura. La Interne vine Patapievici, ca s-a specializat in trafic cu casete.

    RăspundețiȘtergere
  5. Avea dreptate domnu' Vadim. Nu mai esistă respectu' faţă dă uniformă, nici faţă dă respectu' pă care trebuie să-l avem când ne referim la oamenii în uniformă. Am ajuns în aşa fel că să iau după stradă jenărali şi să duc la anchete ca oamenii dă rând. Unde o să mai ajungem în acest rejim cremenal? Acu', dacă îl pune şi pă Patrapievici ăla la enterne, totu' se va duce dă râpă.

    Da' dacă dom' Oprea vine la cultură, tot e bine. O să vă înveţe şi pă voi, entelectualii, cum este respectul.

    Io tot n-am uitat dă premiu' meu. Mi-l iau sau nu mi-l iau?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dom'le, parerea mea e ca omul merita premiul. Desi, raspunsul la prima intrebare nu m-a satisfacut pe deplin. Eu cred ca generalul Oprea a auzit totusi de principiul vaselor comunicante si despre acesta a si vorbit cu Boc. Adica : "ia comunica-mi si mie boierule, cam ce iese la afacerea asta?".

    RăspundețiȘtergere

 
toateBlogurile.ro