joi, 3 decembrie 2009

Un scaunel si-o oglinjoara pentru domnul Boc


Mă văd silit să vin cu o parte a doua la postarea anterioară, pentru că am găsit un citat monumental din Tony Blair: ‘Am fost prim-ministru al acestei ţări ceva mai mult de zece ani. E destul pentru mine, dar mai ales pentru ţară.’ Eu l-aş fi luat ca pe o fină ironie, dacă autorii (care precis ştiu ei ce ştiu) nu l-ar fi inclus la secţiunea ‘absolut fabulos de stupid’. Dar nu despre asta doream să scriu. Am vrut doar să atrag atenţia asupra avantajului de a avea un stat cu structuri puternice şi cu o economie sănătoasă. Pentru biata noastră ţărişoară, zece luni de guvernare Boc au însemnat deja prea mult …
Şi, fiindcă am adus vorba despre premierul –minune,hai să sărim de la oile lor la mioarele noastre:ştiţi unde-a combătut aseară domnul Boc? Fix la OTV! Doamne sfinte! Da, ştiu că stăpânul a fost şi el pe-acolo, dar, vedeţi, Băsescu are acest avantaj de netăgăduit : îi vine bine cam orice fel de post TV, poate mai puţin Mezzo şi Minimax (îl vedeţi în ‘Fifi şi floricelele’?). Dar Boc ? Lui Boc i-ar fi stat bine, poate, pe alt post, tot al lui Dan Diaconescu- DDTV. Habar n-am dacă mai există, dar era o grozăvie :din ce-am văzut eu, pe ecran stăteau nişte indivizi care vorbeau singuri despre lucruri de ei ştiute, se certau, se-mpăcau, totul într-o minunată solitudine. Aici era fix locul lui Boc : vorbitul în gol este a doua sa natură. L-am văzut în zeci de emisiuni în care ignora cu sânge rece orice întrebare venită de la moderatori, şi îşi ţinea discursul pregătit de-acasă, cu privirea sticloasă şi cu mandibula împinsă puţin înainte, ca şoricarul imitând în oglindă atitudinea buldogului. Aşadar, domnul fost-prim-ministru-demis ar putea s-o lase pe Elodia să doarmă-n pace, şi să-l roage pe domnul Dan să-i dea o emisiune pe postul frate ( ceva gen ‘autistul vă răspunde’).Iar dacă postul nu mai există, o avea domnul Dan un scăunel şi o oglinjoară, că domnul Emil va avea mult timp de-acum încolo pentru discuţii cu el însuşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
toateBlogurile.ro